7 patarimai, kaip optimizuoti vieno puslapio svetainę

Vieno puslapio svetainės – tikros rakštys sėdimojoj bet kuriam SEO specialistui. Tai tikrai nelengvas darbelis, todėl tokios SEO optimizacija daugelis ekspertų net neužsiima. Teks tai padaryt patiems? Nieko baisaus, pasikalbėjome su Mantu iš Taurusmedia.lt, pakaitinome jo padus lygintuvu ir kitais leistinais bei neleistinais metodais išklausinėjome apie tokiu puslapių optimizavimą. Užbėgant už akių, tikrai neaišku, kodėl patarimu tie SEO specialistai slepia – nežinia...

1 patarimas: Išsirinkite gerą domeną. Geriausia su raktiniu žodžiu. Jis labai tinka, jei būtent tam raktažodžiui optimizuosite.

2 patarimas: parašykite gerą turinį. Ne šiaip sau bet kokį, bet tikrai GERĄ. Tokį, kurį malonu skaityti bet kam. Aišku tai padaroma ne iš karto, todėl turinį redaguokite ir atnaujinkite jį papildydami bent kartą per mėnesį. Kiek to turinio reikia? 700-1000 ar net daugiau žodžių. Priklausomai nuo to, ką reklamuojate. Jei dizainerio darbų portfolio, pakaks ir mažiau. Jei el. knygą – drąsiai ruoškite ir 2000 žodžių.

3 patarimas: turinį aiškiai suskirstykite temomis. Kiekviena tema gali turėti vidinę nuorodą #vidinenuoroda. Ji ves į tam tikrą puslapio vietą. Tai tas pats, kas daryti turinio nuorodas Worde (anchor). Reikia tik išmokti tam tikrą nuorodų kodą ir galima įdėti jas ir vidiniuose tekstuose.

4 patarimas: naudoti 1-3 raktinius žodžius. Jei konkrečiau, tai vieną bendrinį, vieną išplėstą (2 žodžių) ir vieną ilgesnį (3-4 žodžių). Raktiniai žodžiai ir jų versijos turėtų būti panaudoti H1 arba H2 tekstuose – antraštėse.

5 patarimas: geras MetaTitle ir MetaDescription. Pastarisis SEO nieko neduoda, tačiau jis bus matomas tarp kitų paieškos rezultatų. Juk jūsų tikslas, kad būtent jūsų nuorodą spaustų, nesvarbu, ar ji pirmoje, ar septintoje vietoje. 

6 patarimas: daug kokybiškų atgalinių nuorodų. Gali būti brandinės ar su raktažodžiais. Pageidautina daugiau brandinių (pavadinimas ar tikslus adresas). Tik kokybiškuose ir temiškai susijusiuose puslapiuose. Jokių nuorodų per visą puslapį! Jokių komentarų spamo. Dar ir dėl SEO straipsnių reiktų gerai pagalvoti.

7 patarimas: aktyvus darbas socialiniuose tinkluose. Juk savo naujienų skilties vieno puslapio svetainė neturi. Tegul visos naujienos būna publikuojamos Facebook, Twitter, ar Instagram socialiniuose puslapiuose. Jei tai verslo puslapis – išnaudokite LinkedIn. Socialiniai tinklai atveda lankytojus, o lankomi puslapiai Google patinka.

Reikės nemažai padirbėti ir su mobiliąja versija. Reikėjo... Dabar gi yra AMP įskiepiai, kurie viską padaro už jus. Tiesiog pasirūpinkite, kad jis būtų aktyvuotas ir patikrinkite, kaip greitai jūsų vieno puslapio svetainė atsiveria per išmanųjį telefoną.

Pradžiai atlikite tiek. Tada stebėkite rezultatus ir matysite, ar verta kvaršinti galvą itin užimtiems SEO ekspertams, ar ne. Aišku, rezultatai bus matyti ne iš karto, nes atgalinės nuorodos taip greitai neatsiranda ir autoritetas neįvertinamas. Ypač, jei tai naujas domenas.

Error

default userpic

Your reply will be screened

When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.