maruxz (maruxz) wrote,
maruxz
maruxz

Buhalterijos darbų nepasidalijimas gali sukelti darbuotojų pyktį

Jei yra įmonė, tai darbas turėtų būti pasidalijamas. Bent jau teoriškai. Deja, ne visada darbas vyksta sklandžiai. Jei patingima susirasti profesionalių buhalterių komandą ir buhalteriniai darbai užkraunami kitiems darbuotojams ant pečių, tai situacija krypsta ne pačia geriausia linkme. Nepasidalijus buhalterijos uždavinių tinkamai, tikėtina ne tik netvarka, bet ir pyktis.

Pastarosios mintys iliustruoja ne tik buhalteriją, apie kurios subtilybes gerai nusimano http://nordgain.lt personalas, bet ir kitas sritis. Juk ne be reikalo kalbama, kad kiekvienas turi savo pašaukimą. Pasaulis taip sudėliotas, kad žmonės pasiskirsto darbus. Ir būtent šis principas skatina pasaulį judėti. Natūralu, kad šimto darbuotojų kolektyvas, paėmęs į rankas šluotas... nesutvarkytų patalpų. Kodėl? Nes kiltų sumaištis, susigrūdimas, o tokių darbų kaip klientų priėmimas, naujienlaiškių kūrimas ir pan. neliktų kam paskirti.

Yra dar vienas aspektas. Kai žmogui liepiama daryti ne tai, ką jis nori ir kas geriausiai sekasi, tikėtina nelabai maloni reakcija, vadinama pykčiu. Jei viršininkas neapgalvojęs lieptų programuotojui sukurti straipsnį apie įmonės veiklą, tai ir programavimo darbus tektų atidėti, ir straipsnis būtų nekokybiškas (jei apskritai pavyktų jį parašyti), ir programuotojas-straipsnių rašytojas pavargtų ir veikiausiai nelabai gražiai kalbėtų apie savo viršininką.

Lyg ir paprastas, bet kartais pamirštamas žodis „efektyvumas“. Apie jį būtinai reikia pakalbėti. Kad buhalterijos darbai būtų atliekami efektyviai, kreipkitės į šios srities profesionalus – http://nordgain.lt/ komandai patikėjus buhalteriją galima džiaugtis gerais rezultatais. O geri rezultatai pasiekiami efektyviu darbu. Norint efektyviai dirbti reikia profesionalumo. Norint profesionalumo... susisiekiama su http://nordgain.lt!

Kad ir kokia darni būtų organizacija, tas darnumas išlaikomas tik tada, jei užduočių pasiskirstymas netampa chaosu. Darbų nepasidalijimas net iš pažiūros draugiškame kolektyve gali sukelti pasipiktinimą. Net ir tad darbuotojas, kuris nė musės nenuskriaustų, trenkia kumščiu į stalą ir pareiškia, kad vyksta kažkokia nesąmonė. Kad taip nenutiktų, vertėtų vadovautis keliais patarimais, kurių vienas skamba paprastai, bet gali padaryti stebuklus. Koks? Ogi planuoti. Susidėlioti veiklą. Aišku, planavimas kiekvienoje įmonėje skirtingas, nes tiek veiklos rūšys, tiek darbo specifika nevienoda.

Kalbant apie buhalteriją dar labiau svarbu pabrėžti planavimo (arba susidėliojimo) svarbą. Juk apleista buhalterija – tai sunkesnis uždavinys. Norint viską sutvarkyti prireikia daugiau laiko ir pastangų, vadinasi, kiek užstringama užuot tęsus darbus į priekį.

Laiko terminai buhalteriams itin imponuoja. Pavyzdžiui, toks dalykas kaip pajamų deklaravimas ir mokesčių sumokėjimas – būtinybė viską atlikti laiku. Įmonės buhalteriai atsakingi ne tik prieš save ar darbdavį. Jie tarsi stoja į pokalbį su valstybe. Akivaizdu, kad tai neskatina delsti ar sukčiauti.

Diskusijos apie buhalteriją gali pasisukti įvairiomis kryptimis. Štai istorinė raida. Juk buhalterija metams bėgant pasikeitė. Kitokios ir kompiuterinės programos, ir reikalavimai vis kyla. O kai pakeičiamas koks nors įstatymas, būtina į jį atsižvelgti. Kad buhalteris tinkamai atliktų patikėtas užduotis, istorinė buhalterijos raida jam nėra antraeilis dalykas. O apskritai buhalteriai turi ir teisininkų, ir matematikų, ir kitų sričių atstovų bruožų. Kita vertus, tai nėra priežastis paskirti buhalteriams gausybę įvairiausių užduočių; štai ir vėl grįžtame prie darbų pasidalijimo temos. Šis principas padeda sistemingai ir sėkmingai įgyvendinti užsibrėžtus tikslus.
Tags: buhalterija, buhalterinė apskaita, buhalteris, http://nordgain.lt/
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments