maruxz (maruxz) wrote,
maruxz
maruxz

SEO paslaugos: Kokį biudžetą skirti?

Grėsmingai priartėjome ribą, kuomet kiekviena įmonė turi spręsti kokio dydžio ir gylio biudžeto reikalauja SEO paslaugos ( svetainės optimizavimo paieškos sistemoms). Tvirta interneto rinkodara yra būtinybė dėl poreikio išlikti. Kita vertus, piniginiai klausimai aktualūs ir SEO agentūroms.

SEO paslaugos mokėjimo modeliai:

Planetoje yra prigiję net keli SEO paslaugos teikimo ir apmokėjimo modeliai. Šias paslaugas teikiančios agentūros paprastai siūlo klientams vieną iš keturių atsiskaitymo būdų:


  • Mėnesinis: Pasirinkus šį modelį klientas moka nustatytą mokestį kiekvieną mėnesį, mainais už sutartas ir įgyvendintas paslaugas. Būtent šis modelis ir nuolatinis SEO palaikymas garantuoja didžiausią investicijų grąžą. Klientas kiekvieną mėnesį gauna analizės ataskaitas, raktinių žodžių ir frazių tyrimą bei papildomą turinį, svetainės optimizavimo palaikymui. Taip pat užtikrinamas išorinis SEO optimizavimas – nuorodų talpinimas.

  • Vienkartinis projektas: Projekto kaina priklauso nuo individualių įmonės parametrų. Kad ir kaip bebūtų šis modėjimo būdas patogus pasirinkimas, norint pirmą kartą optimizuoti svetainę, internetinę parduotuvę ar kitą projektą paieškos sistemoms. Kita vertus, agentūros paprastai teikia ir papildomų paslaugų. Tad jeigu sprendžiate ar pasinaudoti socialiniais tinklais, ar „Google” reklama, galite šį darbą perleisti profesionalams. Tokiu atveju, sutartyje nurodomas terminas ir darbų apimtys, bei konkretūs įkainiai.

  • Valandinis konsultavimas: Konsultacija ir mokestis, mainais už informaciją ir pagalbą sudėliojant konkrečią internetinio projekto rinkodaros strategiją, ir planą. Paprastai, jeigu yra ruošiamasi naudoti vienu iš trijų kitų mokėjimo ir bendradarbiavimo būdų, valandinės konsultacijos – neapmokestinamos, t.y. jos teikiamos klientams nemokamai.

  • Kontrakto įkainis: Neretai prieš pasirašant ilgalaikes ir neterminuotas sutartis, atliekamos vienkartinės SEO paslaugos, kurios teikiamos agentūrose. Kaip vienas iš pavyzdžių - SEO auditas arba analizė, kuri gali padėti nustatyti esamas stipriąsias ir silpnąsias kliento puses internete, o taip pat užtikrinti profesionalų svetainės optimizavimą. Audito ir analizės metu atliekama konkurentų ir naudojamų raktinių žodžių tyrimas.

Dauguma agentūrų siūlo visus šiuos modelius pasirinktinai, tačiau galima naudoti ne vieną, o kelis bendradarbiavimo su SEO paslaugas teikiančia agentūra planus. Tereikia įvertinti internetinio projekto poreikius, bei galimybes.

Tags: marketingas, reklama internete, seo, seo paslaugos
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments