maruxz (maruxz) wrote,
maruxz
maruxz

Panoraminiai turai – egzotika ar būtinybė?

Virtualūs turai arba panoraminiai turai tik iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti sudėtinga ir neprieinama reklamos forma. Taip nėra. Kalbėjomės su 3Dturas.lt vadovu Sauliumi Balsiu, kuris papasakojo labai įdomių dalykų apie šią naujausią reklaminės mados klyksmą.
virtualus-turas

Panoraminės nuotraukos atsirado seniai. Dar 1840 metais pirmieji fotografai, arba geriau juos vadinti dagerografais, pradėjo fotografuoti panoramines nuotraukas. Pirmoji panoraminėms fotografijoms fotografuoti skirta kamera buvo sukurta 1899 metais – #4 Kodak Panoram. Taigi, šiai technologijai jau daugiau nei 150 metų. Skaitmeninės fotografijos era panoramines nuotraukas dar labiau išpopuliarino, todėl dabar jas gali daryti beveik visi išmanieji telefonai su bent 5 megapikselių raiškos kamera.

Panoraminiai turai – tai kelių panoraminių nuotraukų rinkinys su galimybe pereiti iš vienos nuotraukos į kitą specialių rodyklių pagalba. Tai grynai internetinės reklamos dalis, galima tik internete. Dirbama daugiausiai su 360 laipsnių panoramomis – jos vaizduoja ne tik 270 laipsnių vaizdą kairė-dešinė, bet ir visus 360 laipsnių viršus-apačia. 360 laipsnių panoraminėse nuotraukose galima apsidairyti ne tik aplink, bet ir pasižiūrėti, kas yra statmenai virš galvos ir apačioje. Atrodo egzotiška, tiesa?
Deja, taip tikrai nėra. Šiuolaikinės technologijos tobulėja, todėl mažėja panoraminių turų sukūrimo kaina. Ji dabar yra apie 900 litų, todėl bet kas gali sau leisti turėti savo virtualius turus. Aišku, reikia turėti ir ką parodyti, nes ši reklama žaidžia su aplinkos vaizdais. Jie turi būti mažų mažiausiai įspūdingi, kad tokį panoraminį turą pamatęs lankytojas užsimanytų atvykti gyvai. Virtualių turų technologija yra labai išvystyta, todėl kuriamos net interaktyvios svetainės, kur pagrindas yra virtualus turas, o ne tekstinė informacija, kaip įprasta.

Ar būtina turėti virtualų turą? Kai kurioms įmonėms ir organizacijoms – TAIP. Tai įvairios kavinės, barai, restoranai, viešbučiai, kaimo turizmo sodybos, sporto klubai, laisvalaikio klubai, SPA ir grožio salonai, odontologijos klinikos ir t.t. Kita grupė panoraminių turų naudotojų – turistiniai objektai – miestų ir miestelių aikštės, muziejai, parkai ir t.t. Retas, bet įmanomas virtualus turas su biuro vaizdais, kai virtualiai vaikštoma iš skyriaus į skyrių ir susipažįstama ne tik su biuro interjeru, bet ir jame dirbančiais darbuotojais, pristatančiais savo koordinuojamas paslaugas. Virtualių turų panaudojimo galimybės yra labai plačios, todėl šia reklamos forma turėtų susidomėti daugiau verslų ir organizacijų jau 2015 metais.
Tags: 3d turas, fotografija, panoraminiai turai, panoraminė fotografija, reklama, reklama internete, virtualus turas
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments